Μπορώ να γνωρίζω σε ποιο στάδιο βρίσκετε η παραγγελία μου ; PDF Εκτύπωση E-mail

1. Πόσες ημέρες χρειάζονται για την παράδοση της παραγγελίας μου;

Στόχος μας είναι να εξυπηρετούμε άμεσα όλες τις παραγγελίες με την προϋπόθεση ότι ο τρόπος πληρωμής είναι η ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ και εφόσον είναι διαθέσιμα όλα τα προϊόντα της παραγγελίας. Σε κάθε περίπτωση του τρόπου πληρωμής, ο πελάτης θα ενημερώνεται τηλεφωνικώς ή/και μέσω αποστολής e-mail για την παραγγελία του και την εξέλιξή της.

Εάν η παραγγελία σας έχει πραγματοποιηθεί Σαββατοκύριακο ή αργία, τότε θα επεξεργασθεί την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

Επισημαίνουμε ότι η παράδοση της παραγγελίας σας από την ταχυμεταφορική πραγματοποιείται εντός 2 με 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας από τον χώρο μας. Αν βρίσκεστε σε απομακρυσμένη ή δυσπρόσιτη περιοχή, ο χρόνος παράδοσης θα είναι μεγαλύτερος. Σημειώστε ότι τα Σαββατοκύριακα και οι επίσημες εορτές ή αργίες δεν υπολογίζονται ως εργάσιμες ημέρες καθώς επίσης και ότι υπάρχει περίπτωση καθυστέρησης της παραγγελίας σας σε περίπτωση απεργιών ή άσχημων καιρικών συνθηκών.

2. Θα λάβω επιβεβαίωση για την αποστολή της παραγγελίας μου;

Την ημέρα που πραγματοποιείται η αποστολή της παραγγελία σας, λαμβάνετε e-mail το οποίο σας ενημερώνει για τον αριθμό φορτωτικής με τον οποίο μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία του δέματός σας μέσω του site της μεταφορικής εταιρείας με την οποία απεστάλη η παραγγελία σας.